Røykfri

3 svar [Siste innlegg]
Monaas bilde
Last seen: 5 år 22 uker ago
Ble med: 29.01.2012

Hei jeg har vært røykfri i 5 dager og det føles veldig greit. Når jeg føler sug tar jeg en nikotinell og det fungerer fint for meg. Hver dag uten røyk er en god følelses. Jeg er mye mer våken og kaffen smaker helt fantastisk nå:)

Sambas bilde
Last seen: 5 år 17 uker ago
Ble med: 04.10.2011
Gratulerer!

Jeg er på dag 2, har kjøpt inn både plaster og tyggis men har til nå klart meg uten :)

Er sååå motivert til å greie det nå, har ikke tall på hvor mange mislykkede forsøk jeg har bak meg. Men nå føler jeg at det er nå eller aldri! Når jeg hører den falske stemmen hviske i øret mitt at det er jo ikke såå farlig, EN røyk bare... Da spør jeg meg selv: VIL jeg fortsatt være en stinkende, hostende, grå, rynkete røyker? NEI! Jeg er ferdig med den dritten! Hurra for alle oss flinke sluttere, vi skal greie det! Heier på oss alle sammen! :)))

Samba Lucia :-)

Lena Angelias bilde
Last seen: 5 år 14 uker ago
Ble med: 16.03.2012
Så flott!

Monaa og Samba- så forfriskende innlegg! Jeg har nettopp bestemt meg for å slutte, og skal bruke litt tid på nedtrappingen, og skal ikke begynne akkurat i dag, men snart. Dere er flinke!

hegeh13s bilde
Last seen: 4 år 28 uker ago
Ble med: 17.03.2012
 Hei, jeg er en som sliter

Hei, jeg er en som sliter veldig idag. Er bare min andre dag, og savner egentlig ikke det røyken (for den har smakt forferdelig en god stund nå). Men jeg savner det å røyke vist dere skjønner. Og jeg blir utrulig tiltaksløs og får ingenting gjort, prøver å holde motet oppe - men sliter virkelig nå....noen tips fra dere som det går så bra med?