Røykeslutt den 15 april

3 svar [Siste innlegg]
ragnhilds bilde
Last seen: 5 år 10 uker ago
Ble med: 09.04.2012

Er godt i gang med å motivere meg til røykeslutt den 15. april. Men merker at jeg begynner å grue meg litt, fordi jeg har sluttet så mange ganger før men sprukket hver gang. Hvorfor skal jeg klare dette denne gangen, tenker jeg da. Noen som har noen gode råd?

hegemoras bilde
Last seen: 4 år 28 uker ago
Ble med: 24.03.2012
Godt tips:)

Jeg leser en bok som heter "nikotintrikset" av Neil Casey. Fikk tak i den fra Hegnar Media forlag for ca 80kr. Den er virkelig verd å kjøpe, og jeg er overbevist om at jeg snart har røkt min siste røyk. Skal gi beskjed hvor lang tid det tok fra jeg var ferdig med boken til jeg sluttet om du vil det:)

hh

hememys bilde
Last seen: 5 år 5 uker ago
Ble med: 10.04.2012
Jeg slutta med Champix. Har

Jeg slutta med Champix. Har rett nok bare vært røykfri i 5 dager, men det går overraskende bra. Føler ikke suget på samme måte som tidligere da jeg slutta på egen hånd. 

ragnhilds bilde
Last seen: 5 år 10 uker ago
Ble med: 09.04.2012
 Takk for tips! Jeg har lest

Takk for tips! Jeg har lest "endelig ikke røyker" av Allen Carr igjen, og denne gangen tror jeg at jeg virkelig har skjønt det! Røykfri på 3 dagen og det går veldig bra (passet bra at jeg fikk influensa i samme slengen:-))

Til deg som bruker champix: Bruker du www.liferewards.no også? Jeg bruker dette programmet denne gangen også, selv om jeg nå ikke bruker champix. Nyttig verktøy syns jeg.

Boken "nikotintrikset" må jeg få tak i, lurt å lese mest mulig om de negative virkningene røyk har, tenker jeg.

Lykke til med deres røykeslutt! Vi skal klare dette:-)