Nå er det like før jeg sprekker!

3 svar [Siste innlegg]
appelsinens bilde
Last seen: 7 år 1 uke ago
Ble med: 08.01.2011

Nå har jeg holdt opp en uke, eller 8 dager.  Idag, søndag er det veldig vanskelig.  Jeg har lange idiotiske samtaler med meg selv. Prøver å nå inn til "overjeget" for  å få hjelp til å ta noen timer til.

Jeg har gitt meg selv en ny ikke-røyker time.  Fram til 10.50.

Fridingss bilde
Ble med: 10.01.2011
 Jeg krysser fingrene for deg

Jeg krysser fingrene for deg å håper at du klarte det:) Det er ikke veldig lett, kjenner jeg gruer meg til første gang jeg skal nyte alkohol igjen... det blir min største test!!!!

Fridings (:

appelsinens bilde
Ble med: 08.01.2011
Jeg sprakk

Jeg sprakk etter 8 dager. 

Jeg har vært igjennom i tidligere år:

Nikoretter, Dr. Kimos urteprogram, Hypnose, boka Endelig ikkerøyker ca 5 ganger, og til slutt healing.

Var sikker på at denne gangen skulle jeg greie å stå løpet helt ut.  Men den dritten (røykingen) har nok satt altfor stort preg på livet mitt.

Heretter skal jeg slutte å se negativt på meg selv på grunn av røykingen min.  Det får være ikkerøykernes problem.  Jeg er meg, og har stor verdi allikevel.  Nå skal jeg gjøre de positive tingene jeg har lyst til å gjøre, som jeg ikke har gjort fordi jeg måtte slutte å røyke først.

Jeg får bare fortsette å være en hensynsfull røyker, og håpe at ikkerøykeren er hensynsfull mot meg.

Takk for meg og takk for ditt innlegg Fridings:-)

Lykke til!!

Gjesterøyker
Gjesterøykers bilde
Quitter!

......men sparket du deg selv noen gang skikkelig bak og bet tenna sammen?!

"Nikoretter, Dr. Kimos urteprogram, Hypnose, boka Endelig ikkerøyker ca 5 ganger, og til slutt healing."

Høres for meg ut som en masse hokus pukus vidunderkurer -

Finnes ikke snarveier!