Idag skal det kuttes!

3 svar [Siste innlegg]
Tommys bilde
Last seen: 6 år 38 uker ago
Ble med: 13.01.2012

Har nå bestemt meg for å slutte å røyke, må nok ta den litt "feige" veien med snus men..Er en del grunner for att jeg vil slutte, kan si litt om meg selv.

Jeg er 21 år, er samboer med en nydelig kvinne på 23. Stefar til en på 3 og ble selv far til en liten gutt 15.des. Jeg har begynt å reflektere litt over livet, og har funnet ut att røyken stjeler for mye tid og penger. Og i det siste har en i familien fått påvist en ondartet svulst i hodet. Og svigermor har fått påvist lungekreft, begge røyker. Men man vet jo aldri om det er røyken, men jeg vil være på den sikre siden. Jeg vil se mine barn vokse opp, og etterhvert få oppleve de å bli bestefar. 

Det var litt om meg, takk for att du tok tiden til å lese det jeg skrev. Og ønsker dere alle lykke til.

Gjesterøyker
Gjesterøykers bilde
Fredag den 13.!

Lykke til Tommy! Slutter jeg også, selv om jeg har røykt over førti år ogskaden kanskje alt har skjedd. Skal skrive inn noen ord hver dag og fortelle ærlig hvordan det går. Det er viktig og ikke synes synd på seg selv. Stå på!!!!

lenelusks bilde
Last seen: 6 år 35 uker ago
Ble med: 15.01.2012
Hei!Har du satt en dato for å

Hei!

Har du satt en dato for å slutte ennå?

Jeg har gitt meg i dag. Føles bra, men gruer meg til dag 3... Det er den vanskeligste dagen for min del.

<3 Lene <3

dennegangens bilde
Last seen: 6 år 36 uker ago
Ble med: 25.01.2012
Dag 3

Nå er det dag 3 uten røyk og både hode, hender, bein, alt skriker etter en sig. Lurer på om jeg klarer meg gjennom dagen uten å kjøpe en pakke.

dennegangen