E sigaretter...For og imot anyone???

4 svar [Siste innlegg]
Katinjas bilde
Last seen: 5 år 14 uker ago
Ble med: 13.03.2012

Gjesterøyker
Gjesterøykers bilde
E-sigarett

Hei!

Jeg har veldig god erfaring med E-sigarettene. Har nettop slutta, men tror aldri jeg hadde en gang kommet til den besluttningen om å slutte hadde jeg ikke hatt tilgang på noe "trøstende". 

Den smaker ikke 100% som en vanlig sigarett, men ikke langt unna!

Og det beste er at man kan holde den i hånda som en vanlig røyk så røykerutinene blir ikke plutselig helt brutt. 

Styrken på nikotin kan du bestemme selv. Jeg har nå bestilt meg en lavere nikotinprosent og satser på å trappe ned til null nikotin over tid. 

Den lukter heller ingenting så det er fritt fram for å røyke nærmest hvor du vil uten at noen klager på lukt :)

hegeh13s bilde
Last seen: 4 år 28 uker ago
Ble med: 17.03.2012
 Har e-sigarett hjemme nu,

Har e-sigarett hjemme nu, fungere av og til og av og til ikke. Av og til kommer det ekkelt guff ut av den om man røyker for lenge, og det er helt forferdelig. Man får litt stygga da, og kjenner at man ikke har lyst å bruke den på en stund. Men jeg fikk trappet ned med den:)

sniper99s bilde
Last seen: 5 år 4 uker ago
Ble med: 14.06.2012
Jeg har prøvd e-sigaretter og

Jeg har prøvd e-sigaretter og synes de er bra. Vet ikke helt om de er ett røykesluttprodukt, men jeg røyker på en annen måte når jeg røyker e-sig. Når jeg fyrer meg en vanlig sigarett, røyker hele sigaretten, men når jeg røyker e-sig så tar jeg ett par trekk og så legger jeg den fra meg.

På den måten røyker jeg på ett vis mindre. Det merkes på både pusten og på lommeboken.

Har pleid å kjøpe mine e-sig fra http://www.ecigarettedirect.co.uk/504.html  men det finnes sikkert masse andre alternativer å velge i.

pinkis bilde
Last seen: 4 år 43 uker ago
Ble med: 25.06.2012
Ekkel smak

Har prøvd å slutte med e-sigarett, syntes den smakte ekkelt og føltes ikke som en sigarett mellom fingrene, nei dette var ikke verd pengene. Kanskje den fungerer for noen, men ikke for meg.  Nå er jeg røykfri, men det er pga. Champix.

Pinki