Champix

10 svar [Siste innlegg]
skmikkelsens bilde
Last seen: 5 år 46 uker ago
Ble med: 08.08.2011

Hei alle sammen.

Jeg er 41 år og har røyka i over 20 år og aldri prøvd å slutte, men nå skal jeg prøve sammen med champix, er det noen av dere som har prøvd disse vidunder pillene.......

Monicas bilde
Last seen: 5 år 41 uker ago
Ble med: 12.08.2011
Hei,Jeg har prøvd dem, og går

Hei,

Jeg har prøvd dem, og går på dem nå.

Jeg har nå vært røykfri i bare 2 dager, men det er utrolig hvor enkelt det har vært. Jeg har ikke prøvd å slutte før, så jeg vet ikke om det er så enkelt av seg selv, eller om Champix kan ta æren, men jeg tror de hjelper meg bra :)

Lykke til, dette kommer du til å klare kjempe bra :)

Monica

skmikkelsens bilde
hei Monica.. og takk for

hei Monica.. og takk for svar, jeg har nå brukt champix i 10 dager i dag er det andre dagen min uten røyk..det går egentlig helt greit, røykesuget kommmer men det blir jo like fort borte igjen.. har virkelig tro på att dette skal gå..hvordan går det med deg..

Monicas bilde
Så bra :) Godt å høre at det

Så bra :) Godt å høre at det går greit med deg :)

Jeg har nå klart meg en uke uten røyk, og holder fortsatt motet oppe. Så lenge jeg har noe å drive med holder røykesuget seg godt i bakgrunnen..... :)

Stå på videre, jeg er sikker på at du vil klare dette uten problem :)

Monica

skmikkelsens bilde
hallo...1 uke er jo kjempe

hallo...

1 uke er jo kjempe bra du er flink, men jeg må bare spørre er røykesuget like ille etter en uke som det er nå  (min tredje dag i dag)  vurderer sterkt å begynne på julevasken hehe, jrg har ferie ut uka å må finne på noe ....

lykke til videre !!!

Monicas bilde
Hei..... Røyksuget blir litt

Hei.....

Røyksuget blir litt bedre etterhvert, men jeg syntes det dessverre er like ille når en ikke har noe å gjøre. I ukedagene går det veldig greit, men min første helg var vanskelig.... :o( Det hjelper å ha noe å gjøre... Jeg har strikket masse, om-møblert og fått ryddet i klesskapene mine..... he-he....... Til helgen kan det hende det blir storrengjøring her også.......

Jeg sitter også mye på nett... Er innom her flere ganger om dagen for å se om det har skjedd noe nytt.... Leser nesten alle nett aviser, for ikke å snakke om 123kortspill.com..... Kabal, gin rummy og poker (som ikke koster noe) er et bra tidsfordriv....

Lykke til videre. Vi snakkes :o)

Monica

leneelisas bilde
Last seen: 5 år 43 uker ago
Ble med: 10.09.2011
Champix

Jeg går på Champix nå og er veldig fornøyd så langt. Har ikke merket noe særlig til bivirninger og røykesuget er veldig svakt i forhold til før. Jeg røykte 20 for ei uke siden, trappet ned til 10 i fire dager, i går røykte jeg 2 og i dag 1. Anbefales

leneelisa

Lena Angelias bilde
Last seen: 5 år 14 uker ago
Ble med: 16.03.2012
om champix

Er det noe dere får av legen? Blir dere kvalme av den? Hørte om ei dame som gikk p medisiner for røykeavvenning, og hun var dårlig og kvalm hele tiden mens hun gikk på dem, men vet ikke om det var champix hun gikk på. 

Jeg har planer om å slutte å røyke, så dette hørtes interessant ut. 

Gjesterøyker
Gjesterøykers bilde
om champix

Hei jeg er en "gutt" på 43 år har røykt siden jeg var 12 år. Uten champix eller tilsvarende vil jeg dessverre ikke greie å slutte. Kl 23 har jeg min første røyfrie døgn. Bruker champix. Vil tro at bivirkniger som dårlig og kvalm kan være noe. Har ikke fått slike bivirkninger selv. Er redd for at mine bivirkninger vil bli trening trening sex trening tening :-) Tror vi alle vil ha forskjellige "bivirninger"

sniper99s bilde
Last seen: 5 år 4 uker ago
Ble med: 14.06.2012
Jeg har prøvd Champix, men

Jeg har prøvd Champix, men det var ikke noe for meg. Når jeg skulle ta tablettene måtte jeg stå på do fordi at jeg måtte brekke meg. De gikk også på psyken min, da jeg opplevde at jeg fikk en mer aggressiv og usaklig oppførsel.

Når det er sagt, så kjenner jeg flere som har prøvd Champix uten å kjenne eller føle noen av bivirkningene med den. Vi reagerer vel alle forskjellig på Champix, så jeg tror nok den enkelte må prøve selv for å finne ut om det funker...  :-)

Lykke til 

pinkis bilde
Last seen: 4 år 43 uker ago
Ble med: 25.06.2012
HURRA for Champix

Har ikke merket noen bivirkninger, og røyksuget er borte!!! Savner morgenrøyken, men det går helt greit:) Nå er jeg snart ferdig med tablettene og er sikker på at jeg forblir RØYKFRI!!!!!!

Pinki